loading...
دیجیتال مارکتینگ
زینب آقاجانی بازدید : 43 یکشنبه 09 خرداد 1400 نظرات (0)

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) :

از آنجایی که در طول روز افراد بیشتر وقت خود را در اینترنت می گذرانند بازاریابی آنلاین می تواند شما را در پیشبرد اهدافتان به سوی بازار نامحدود و مشتریان بالقوه از طریق بستر اینترنت یاری رساند. از این رو بازاریابی آنلاین نسبت به بازاریابی سنتی تاثیر بیش تری خواهد داشت .

دیجیتال مارکتینگ یک نوع بازاریابی است که به اینترنت بسیار وابسته است. در واقع دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی آنلاین) به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که در جهت تبلیغ محصول ، برندها ، خدمات و از همه مهمتر بررسی رفتار مشتری صورت می گیرد.

در دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی ، مشتریان از اهمیت زیادی برخوردارند. در نتیجه شرکت هایی که دیجیتال مارکتینگ انجام می دهند از طریق ایمیلو یا وب سایت ها رفتار مشتری را بررسی کرده و در زمان مناسب تبلیغات خود را شروع می کنند تا بیش ترین نتیجه را بگیرند.

طراحی سایت وب یار با وجود داشتن مشاوران با تجربه میتواند همراه خوبی برای دسترسی هدفمند شما به بازار نامحدود و مشتریانی بالقوه از طریق اینترنت برای سازمان و کسب و کار اینترنتی شما باشد .

اگر تا انتهای این مقاله با طراحی سایت وب یار همراه باشید می توانید علاوه بر شناخت دیجیتال مارکتینگ با نحوه کار متخصصین دیجیتال مارکتینگ مجموعه طراحی سایت وب یار نیز تا حدودی آشنا گردید.

1- آنالیز و تحلیل برند

برند تنها یک نام نیست بلکه یک نشانه یا یک لوگوی منحصر به فرد نیز می‌باشد . از آنجایی که برند شما بر روی تصمیم‌گیری مشتریان تأثیر به‌سزایی خواهد داشت، انتخاب یک برند مناسب بسیار حائز اهمیت است.

شما می‌توانید از طریق  مکالمات فروش، انجمن‌ها، وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی یک گزارش دقیق از وضعیت برند خود به دست آورید. سپس گزارش بدست آمده را تحلیل کنید و رفتار مشتریان  و عملکرد رقبایتان را مشخص کنید. خدمات تجزیه و تحلیل برند، شامل طیف وسیعی از تکنیک‌هایی است که به مشتریان کمک می‌کند تا ارزش برند خود را بهتر درک کنند.

 

 

2- راه اندازی بستر برندینگ

لازمه‌ی داشتن یک کسب و کار موفق و پایدار وجود یک بستر مناسب است. یک وب سایت خوب می‌تواند بستری مناسب برای کسب وکار اینترنتی شما باشد. یک وب‌سایت خوب بهتر است علاوه بر داشتن یک نام دامنه‌ی مناسب (همان برند شما)، ریسپانسیو یا واکنش‌گرا نیز باشد. اگر وب سایت شما برای موبایل بهینه‌سازی نشده باشد، هرکسی که از طریق تلفن همراه وارد سایت شما می‌شود با سایتی به هم ریخته مواجه خواهد شد. که این خود منجر به خروج سریع مشتری از سایت می‌شود. با این کار اعتبار شما زیر سوال می‌رود و ممکن است مشتری‌تان را برای همیشه از دست می‌دهید.

3- آنالیز رقبا و بهینه سازی

اما باید بدانید که داشتن یک وب سایت به تنهایی کافی نیست بلکه سئو و بهینه سازی سایت  نیز تأثیر به‌سزایی در کسب و کار اینترنتی دارد. در واقع موتورهای جست‌وجو نقش مؤثری در جذب مشتری دارند. پس شما می‌توانید با شناخت رقباو کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود نقش عمده‌ای را دربهینه‌سازی سایت داشته‌باشید. آنالیز رقبا نه تنها در بهینه‌سازی سایت مؤثر است بلکه باعث می‌شود که شما از نقاط ضعف و قوت رقبا در بازار آگاه شوید و مدیریت بهتری را در کسب و کار خود داشته باشید.

آنالیز رقبا و بهینه سازی در بازاریابی آنلاین4- آمار و خروجی از جامعه هدف

از مهم ترین مراحل کسب و کار موفق  شناسایی بازار هدف و جامعه آماری آن است. وقتی شما مشتری و نیازهایش را بشناسید، می‌توانید مدیریت درست‌تری داشته باشید تا بهترین محصولات رامتناسب بانیاز بازار ارائه کنید. از طرفی می‌توانید تبلیغات بهتری را برای علاقه‌مند نمودن مشتریان خود داشته باشید. حتی می‌توانید با زوم کردن روی آن گروه در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید. در صورت نیاز به مشاوره در. مورد شناخت بازار هدف کسب و کارتان می‌توانید با مشاورین تیم وب‌ یار تماس حاصل فرمایید.

5-طراحی کمپین ها و شروع مارکتینگ

کمپین تبلیغات اینترنتی، مجموعه فعالیت‌های اینترنتی است که می‌توان با آن در جامعه هدف برندمان را معرفی کنیم. فعالیت‌های یک کمپین باید دارای برنامه‌ریزی و زمان‌بندی معینی باشد. از آنجایی که مهارت‌های طراحی این کمپین‌ها روزبه روز درحال توسعه است شما نیز بایدخودتان را با این مهارت‌ها به‌روز کنید. طراحی کمپین باعث می‌شود مطمئن شوید که نسبت به قبل بیشتر در مسیر اهدافتان قرار گرفته‌اید. در نهایت این کار منجر به افزایش فروش و درآمد برای برندتان خواهد شد.

طراحی کمپین ها و شروع مارکتینگ

 

6-خدمات پشتیبانی و اجرا

خدمات پشتیبانی شامل ارائه خدمات به مشتریان برند قبل، حین اجرا و بعد از خرید اینترنتی می‌باشد. آن دست کارمندان پشتیبانی که بتوانند خود را با اخلاق مشتریان‌تان وفق دهند و باعث رضایتمندی آن‌ها شوند موفق‌تر خواهندبود. بهتر است بدانید خدمات پشتیبانی مشتریان برند شما نقش مهمی در درآمدزایی و کسب سودهای کلان برای شما خواهد داشت. از این رو برندی که برای خدمات پشتیبانی و بازاریابی آنلاین خود ارزش بیشتری قائل شود، هزینه‌ی بیش‌تری صرف آموزش کارمندان پشتیبانی خود می‌کند.

خدمات پشتیبانی و اجرا

در پایان

اگر پس از مطالعه مقاله احساس می‌کنید نیازمند راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا حتی در مورد بازاریابی آنلاین به مشاوره احتیاج دارید لازم به ذکر است مشاوران طراحی سایت وب یار آماده ی پاسخگویی 24 ساعته به سوالات شما عزیزان خواهند بود. ضمناً صفحه‌ی اینستاگرام تیم وب یار نیز آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

ممنون از همراهی شما.

منبع: https://www.webyar.net/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 548
  • بازدید کلی : 1,799